Dagje Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Dagje Bandung - Reisverslag uit Bandung, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Dagje Bandung

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

12 Juni 2014 | Indonesië, Bandung

Nu ook weer vroeg op pad, we gaan vandaag weer op pad in Bandung!
We bezoeken eerst de begraafplaats waar vele Nederlanders, maar natuurlijk ook vele Indonesische mensen begraven liggen, die tijdens de 2 de wereld oorlog zijn overleden!
Wat was dat indrukwekkend! En zo mooi onderhouden, dit wordt gefinancierd door de Nederlandse regering!

Daarna een rondrit door de stad met allerlei bekende gebouwen, en een tour door een museum, waar vooral foto's hingen en het verhaal werd verteld over de Azië en Afrika conference in 1955!

Toen zijn we op advies van onze gids, Chris, naar de Las Vegas winkelstraat, met allemaal Disney figuren voor de winkels! De spullen die je kon kopen waren niet echt interessant! En dat verkeer, echt niet normaal!! Maar goed wel weer even gezien!

Middags kon je mee met een excursie, wij hebben dit niet gedaan en zijn met een aantal mensen van de groep, terug naar het hotel gegaan en lekker een uurtje gaan zwemmen!!

Al met al een prima dag gehad!

Nu weer lekker eten, en morgen weer een lange dag!
Dan gaan we een treinreis maken!!

Groetjes