Met de boot naar Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Met de boot naar Bali - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Met de boot naar Bali

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

19 Juni 2014 | Indonesië, Kuta

Ja hoor, vandaag onze oversteek naar Bali. En het betekend natuurlijk ook dat onze rondreis door Java eindigt en wij vanavond afscheid moeten nemen van de groep! Erg jammer, was erg gezellig!

Ook nu weer vroeg op pad, om 6 uur vertrekken we naar de pont van Kalibaru die ons overvaart naar Bali.
Ook dit keer weer een lange reis!

We lunchen op Bali en krijgen meteen een bloem naast ons oor gestoken! Prima welkom dus!

Wij hebben een kamer in een hotel in Kuta, waar het verkeer weer erg druk is! En ons hotel staat midden in het centrum! Al hoewel je dat niet merkt als je binnen bent!
Tis even wennen aan het zonder de groep op stap gaan, wij zijn met nog 4 anderen in dit hotel aangekomen, maar dit zijn niet de mensen waar wij 10 dagen mee zijn opgetrokken!
Dus dat is wel gek opeens! Maar goed, nu tijd voor beetje in de zon liggen en relaxen!
En dat gaat wel lukken!

Kuta is een toeristische stad!.,
Veel vertier savonds, dus dat komt wel goed!
Hopelijk nog een keer naar Ubud van de week, want dat schijnt leuk te zijn, met leuke winkels en kunst en zilver!

We gaan het zien.......

Tot morgen of anders wanneer ik weer wat te melden heb!

Groetjes xx

• 19 Juni 2014 - 23:16

Carla:

Hoi hoi,

Wat een reis maken jullie zeg. Echt super gaaf. Nu lekker even bijkomen, en af en toe ook nog wat zien, dat is toch het sluitstuk van zo'n vakantie. Lekker nog even genieten. Liefs Carla