Kuta, Ubud en Celak - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu Kuta, Ubud en Celak - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Joke Hacquebard - WaarBenJij.nu

Kuta, Ubud en Celak

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke

22 Juni 2014 | Indonesië, Kuta

Even een paar dagen niks geschreven, wifi is gewoon niet optimaal vaak, maar nu lukt het denk ik wel! Dus nu even een update.

We zijn nu zo'n 3 en halve dag in Kuta, een erg drukke en toeristische stad! Heel veel verkeer en heel veel toeristen uit alle windstreken, maar in ons hotel vooral, Nederlanders, Chinezen en Japanners!
Buiten ook veel Engels en Duits gehoord!!

Het heeft dan ook alles, mooie zee, strand en winkels, en natuurlijk eettenten!

Gisteren een half dagje op excursie geweest, naar Celak, een stadje waar ze veel zilver verkopen! En daarna naar Ubud, daar zijn heel winkels en een marktje, en natuurlijk ook heel veel verkeer!!
Viel ons een beetje tegen, vooral omdat het veel hetzelfde is, maar altijd leuk om even te kijken!

Na ons bezoek aan Ubud door gereden naar een optreden van de Kecak dans, dit is een apendans! Erg grappig om te zien, en prachtige kleine Balinese meisjes die dansen, zo leuk!

Toen naar ons hotel terug, wat gegeten, en daarna lekker gedoucht en een beetje tv gekeken! Heerlijk!
Vandaag een dagje in het zwembad gebleven, lekker relaxen!

Morgen gaan we een dagje op pad met de andere overgebleven 4 reisgenoten, wij hebben een busje geregeld via Fox met chauffeur en met gids! We gaan een aantal dingen bekijken, maar op het laatst de zee tempel van Tamelot, en daar kan je prachtig de zon weer onder zien gaan!!
Ben erg benieuwd!

Tot later! Selamat makan en selamat siang